?

Log in

No account? Create an account
xreddevilx [userpic]

layout - heather

July 13th, 2006 (01:21 pm)
depressed

★ i'm...: at damn work
★ i feel...: depressed
★ i listen to...: no idea

sooo.... as you see... i've got a new layout/heather...
the old one was just... boring... i didn't liked the blue... i liked the heather.... but... the blue... *brrr*

so... hope you like it too.... i LOVE "peytons"-artwork... it's just amazing!!
so here we are.... new layout... new beginn... maybe i'll post more often... i've no clue...
most times i have no idea what to write... and when i began... it comes itself...

but i HATE my english... i always think it sucks anyways.... so.... i have to climbe my shadow....
and just write more often... maybe so i get used to it... don't think so... but i pretend... :o/

okay... i stop boring you.... if there is a YOU.... ;o)

bye bye... till.... soon?!

Comments

Posted by: Scent_of_Beauty (scent_of_beauty)
Posted at: October 20th, 2006 08:04 pm (UTC)

I added you back although I am trying to get myself away from updating at lj (hence all entries are private etc.) but i'd love to read your entries and I am sure i'll eventually start updating again...it's hard for me not to update! haha

But welcome. I hope I get to know you better!!! :D

Posted by: xreddevilx (xreddevilx)
Posted at: October 23rd, 2006 07:45 am (UTC)

thx for the adding...

yeah... the updating-thing... hmm... i'm not that good at write entries... but i'd like to do that more...
i'm just always like "my english sucks... no-one reads it anyways... and so on....

but... i'll try to update more often... hope i'll get used to it...
and... please... if there is anything wrong spelled... your welcome to correct me.. i really appreciate it....

just a little thing... i can't read any entry in your lj... is there a reason... just curious...

ah... and another one... if you have msn or icq... i'd like to add you...

bye... n.

Posted by: Scent_of_Beauty (scent_of_beauty)
Posted at: October 23rd, 2006 11:10 am (UTC)

I made them all private not too long ago because I was extremely paranoid and I don't know. I think people hate me etc. I guess that goes with low self-esteem though??? Anyways.

Awww you're english is REALLY good. No joke. Until you mentioned it I never really thought twice about it! Your English is like a billion times better than my Spanish. haha

And i'll read your entries. I read all the entries on my friends list. Can't *always* comment but I try too! But I may be heading back to the hospital soon so if I ever disappear that's where I most likely am. But I shall read your entries and I am interested in seeing what you have to say! :)

My MSN is amach716@comcast.net you?

a few grammar mistakes...

i'm not that good at write entries.
It should be... "I'm not that good at "writing" entries"

hope i'll get used to it...
"Hopefully"...

wrong spelled
spelled wrong or wrongly spelled




Posted by: xreddevilx (xreddevilx)
Posted at: October 23rd, 2006 11:37 am (UTC)

oh my... you're just bejond great!! *blush*
thx for the corrections... stupid mistakes... but this way i learn... that's great!! :D

okay... i really understand that... the low self-esteem though... that kind of sounds familiar..
so don't worry... if you'd like to tell a little more about you or so... you can write it here or email me (nic_buehler@hotmail.com).... ah and i added you on msn... (same email...)
i have no idea if we will be online at the same time often... because the time-difference...
ah... from were are you acually? (i'm curious how many hours we're apart...)

so... till soon... i hope... :)

Posted by: Scent_of_Beauty (scent_of_beauty)
Posted at: October 23rd, 2006 11:49 am (UTC)

awww. Yes we learn from mistakes. :)

I really am quite a boring person. I'll e-mail you a bit of info after school though...or sometime today. I have so much homework and stuff to study for. urgh.

I am in the USA actually. Michigan to be specific. So eastern (est) time. :)

Anyways I really should go finish getting ready for school and make sure my sister is ready on time ;) (I'm a major time freak)

*hugs* I hope you have a good day!!!

Posted by: xreddevilx (xreddevilx)
Posted at: October 23rd, 2006 12:02 pm (UTC)

so... i've got you in msn now... *hurray* :)
but... i've no idea if you got my messages...

in the USA... that's what i thougt... michigan... so...
is it now 9 or 10am? here it's 2pm.... :)

oh... i don't want to stop you... (that sentence looks not right... hmm...)

so... you have a good day!! and eventually i'll read each other later today or tomorrow...
bye.... *hugyouback*

Posted by: Scent_of_Beauty (scent_of_beauty)
Posted at: October 23rd, 2006 07:48 pm (UTC)

I should have...but I didn't. Because if I am literally offline MSN usually keeps them and then when I log on it tells me that I have messages from when I was offline...blah. *pokes msn*

Um...you are 6 hours ahead of me. So like it's 9:45 there and 3:45 here. :)

No worries! I get up early so I can check my e-mails, lj, etc. every morning. I really didn't have much left to do except burn a CD with some graphics because I designed a shirt for one of the clubs that I am in.

Yup, yup. Kind of random but you really seem like an amazing, awesome person! I'm glad that you friended me! I really look forward to getting to know you better. :) Oh yeah must e-mail you too. I almost forgot!

Posted by: ms_superwoman (col0rblind)
Posted at: December 31st, 2006 03:51 pm (UTC)

hey you :)
i have added you, if its okay?
add back?